در رسانه/ دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین مددجویان بهزیستی ایلام توزیع شد

ایلام-ایرنا- مدیر کل بهزیستی ایلام از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی در اجرای طرح پویش همدلی مومنانه بین مددجویان زیر پوشش این استان خبر داد.

زهرا همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ایلام افزود: این بسته ها با ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با مشارکت افراد خیر و نیکوکار بین مددجویان زیر پوشش توزیع شده است.

وی افزود: همچنین امروز با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ۵۰۰ بسته ۲ میلیون ریالی به ارزش یک میلیارد ریال بین مددجویان زیر پوشش توزیع شده است.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام یادآور شد: علاوه بر این از ابتدای ماه ضیافت الهی تاکنون ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی اهدایی افراد خیر و نیکوکار به مددجویان زیر پوشش بر اساس نیازهای متفاوت آنها پرداخت شده است.

همتی اضافه کرد: این پویش بصورت سراسری توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی و در قالب آن روش های مشارکت مردم برای کمک به مددجویان بهزیستی ارایه شده است.

وی تصریح کرد: خیرین می توانند با پیوستن به پویش همدلی مومنانه کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب بانک توسعه تعاون ۱۵۰۷۲۱۱۳۴۵۰۶۰۰۱، بانک مرکزی ۴۱۶۷۰۳۴۵۴۱۷۵۰۸۳۲ و شماره کارت ۵۰۲۰۰۸۷۰۲۰۲۰۲۰۲۷ واریز کنند.

۳۸ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

کد خبر 17415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد